Amara-Berri

Gure eskola metodologia prozesu berritzaile eta orokortzaile baten dago
burubelarri.
Orokortzearen abiapuntua umea da, eta umea erabat garatzeko dago pentsatuta. Orokortzea ez da ikasketa arloetara mugatzen, aldiz, umearen nortasuna garatzea
errazten du.
Sistema metodologiko honen abiaburua umeari interesatzen zaiona da, hain zuzen ere, jolasa eta nagusien mundua imitatzea.

Ingeleseko Proiektuak

INGLEGOIZ

Ingelesa Goiztiarra deritzon proiektuan, 4-8 urte bitarteko ikasleei ingelesa erakusteko metodologia berezia erabiltzen da.

INEBI

“Teaching English though cintents” proiektua, 8-12 urteko ikasleei zuzenduta dago.

PROYECTO TRILINGÜE

Proiektu hau 4. mailan ezarri zen 2011/12 ikasturtean.
Aurton 4., 5. eta 6. mailan jarraituko du.

Hezkidetza BIZIKASI

Neska –mutilen arteko harreman egokiak lortzeko martxan jarri dugu Allende Salazar Eskolako Hezkidetza Proiektua.Proiektu honen helburu nagusia Eskola Komunitate osoa Hezkidetzan inplikatzea da, ikasleen garapen pertsonala garatzeko.

Agenda 2030

Gure ikastetxeak Agenda 2030 programan parte hartzen du eta 2017/18 ikasturtean Eskola Iraunkorraren ziurtagiria berriro jaso genuen. 20-21 ikasturtean mantentzen dugu agiri hau. Hau dena Eskola Komunitatearen lanaren fruitua izan da.

Hizkuntza Normalkuntza

Ikasleen euskeraren erabilera indartzeko neurriak hartzen ditu: ahozko adierazmena lantzeko, NOLEGAko programetan parte hartzen du

Aurton ere 5. eta 6. mailako ikasleek Bertsolaritza proiektuan,
“Gu ere bertsotan”, sartuta jarraituko dute.

Eskola 2.0 (Sare Hezkuntza)

Teknologia berriak gaur egungo gizartean ezinbesteko tresnak bihurtu dira eta gure neska-mutilak gaitasun digitaletan trebatzea oso garrantzitsutzat jotzen dugu.